Velkommen til vores nye organisationschef

Vi glæder os til oktober, hvor vi byder velkommen til vores nye organisationschef Thomas Mølgaard Andersen.

Som organisationschef vil Thomas komme til at arbejde med væsentlige dele af vores udvikling - blandt andet fundraising og forretningsudvikling i vores butikker og førstehjælpskurser. Han kommer også til at sætte retning for vores frivillighed, strategiske partnerskaber og meget andet i samarbejde med den øvrige ledelse - Pernille Scheel og vores kommende programchef.

Thomas kommer fra en stilling som leder af Genbrug og Frivillighed i Folkekirkens Nødhjælp, hvor han har arbejdet de seneste fire år.

Thomas har tidligere arbejdet som konsulent i Deloitte med fokus på at udvikle forretningsprocesser til den offentlige sektor. Han har også været med til at understøtte en række iværksættervirksomheder som forretningsudvikler i virksomheden Rainmaking, og så har han også været både seniorkonsulent og stedfortrædende leder i Røde Kors Hovedstaden.

Vi søger en programchef