Velkommen i vores tredje megastore

I løbet af sommeren åbner vi dørene til vores tredje store butik på Tuborgvej i Københavns Nordvestkvarter. Vi glæder os til at byde velkommen til en flot ny megastore med alt fra tøj og sko til møbler, køkkenudstyr og malerier.

Vi har netop overtaget nøglerne til Tuborgvej 245, hvor der tidligere lå et supermarked. I den kommende tid arbejder vi løs for at få indrettet lokalerne, så der bliver plads til gode brugte ting til salg. Vores erfaringer fra vores to andre megastores på Amager og Nørrebro er, at kunderne er glade for at have en butik, hvor de både kan købe tøj, sko og accessories, samt møbler og andet boligudstyr.

Frivillige kræfter er helt afgørende for butikkens succes, og vi håber derfor, at mange i lokalområdet vil have lyst til at blive en del af fællesskabet i butikken.
Hvis det kunne være noget for dig, er du meget velkommen til at kontakte os på rkh.tuborgvej.megastore@rodekors.dk.