Tak for en god, digital generalforsamling

Vores første generalforsamling bag skærmen forløb uden tekniske udfordringer mandag den 22. marts. Her sagde vi farvel til formand Keld Scharling, som takkede af efter 11 år i bestyrelsen. Se hans videoberetning for corona-året 2020, mød den nye bestyrelse og læs vores årsberetning her.

Årets generalforsamling blev afholdt elektronisk med 28 deltagere. På generalforsamlingen sagde vi farvel til to bestyrelsesmedlemmer - Hans Joensen og Allan Skoropa - og til vores formand Keld Scharling, som havde valgt at stoppe i bestyrelsen for at give plads til nye kræfter. Stor tak til jer alle tre for det store engagement i vores organisation.

Inden afskeden, afholdt Keld sin mundtlige beretning om 2020. Du kan se den her:

Ny formand og ny bestyrelse

Mathias Mølsted Andersen blev valgt som ny formand. Mathias er 33 år gammel, advokat og har været næstformand gennem en årrække. Han har også tidligere været en del af landsledelsen i Ungdommens Røde Kors. Du kan læse hans kandidatur til formandsposten her.

På generalforsamlingen blev to nye ansigter blev valgt ind i bestyrelsen - Else Bundesen fra Offerrådgivningen som nyt bestyrelsesmedlem og Asha Gregersen fra Vågetjenesten som ny suppleant. Se hele den nye bestyrelse her.

Årsberetning og regnskab