Røde Kors Hovedstaden inviterer alle seniorer til Spring for Livet

Torsdag den 14. september kan københavnere over 60 år opleve et hav af aktiviteter til Spring for Livet i Nørrebrohallen. Røde Kors Hovedstaden er med til arrangere dagen.

Af: Ulrik Stavnsbjerg Offersen

Hvis du er rundet 60 år og har lyst til at prøve kræfter med en masse ældrevenlige aktiviteter, så sæt et stort kryds i kalenderen den 14. september.

Her er du nemlig inviteret til at være del af Spring for Livet, der bliver afholdt fra kl. 09:30 til 14:30 i Nørrebrohallen.

Dagen igennem kan du prøve sportsgrene som eksempelvis bedste-volley, bordtennis, floorball, yoga, Tai Chi og meget mere. Du behøver ikke deltage i nogle aktiviteter, men der er næsten med garanti noget, der er sjovt for dig!

Udover alt dette vil der være mere end 25 boder, hvor forskellige organisationer og foreninger fortæller om tilbud og muligheder for seniorer i København. Her vil frivillige fra Røde Kors Hovedstaden være på plads for at fortælle om de mange aktiviteter på seniorområdet, og derudover vil der blive holdt en quiz, og der er flotte bogpræmier til vinderne.

Det er ikke nødvendigt at tilmelde dig – du skal bare møde op i Nørrebrohallen kl. 9.30. Så vil du modtage en gavepose, der bl.a. indeholder madbillet til frokost, hvor du kan vælge mellem flere forskellige lækre retter.

Kom meget gerne tidligt på dagen, for der kan kun garanteres mad og gaveposer til de første 1000 deltagere.

Se mere på Facebook