Kurser og events - Røde Kors

KURSER OG EVENTS

Som frivillig i Røde Kors Hovedstaden har du løbende mulighed for at deltage i kurser, temaaftener og meget mere, der giver viden og værktøj til det frivillige arbejde. Bliv bedre, til dét du er god til – eller lær noget helt nyt. Vores kurser er et tilbud til dig som frivillig, om at udvikle dine kompetencer og færdigheder, i takt med din egen udvikling som frivillig.

Hvis du er aktiv frivillig i Røde Kors Hovedstaden, er det som hovedregel gratis at deltage i kurserne. Få overblik over alle kommende kurser og events i menuen nedenfor.

Du tilmelder dig et givent kursus ved at klikke ind på selve kurset og følge vejledningen. Alternativt kan du tilmelde dig ved at ringe til os på telefon 38 33 64 00 eller sende mail til hovedstaden@rodekors.dk

Vi er altid nysgerrige på, hvilke kurser og kompetencer du ønsker i dit frivillige arbejde. Har du en idé til et tema, en oplægsholder eller noget helt tredje, så skriv til os på rkh.emilie.schapira@rodekors.dk.

KOMMENDE KURSER OG EVENTS

Tilmeld dig

Velkomstmøde for nye frivillige

Er du ny frivillig i Røde Kors Hovedstaden? Så vil vi gerne invitere dig til Velkomstmøde!

Til Velkomstmødet møder du andre, der som dig netop er startet som frivillig i én af Røde Kors H...

Type

Velkomstmøde

Kursusdato

29. september 2021 17:00 - 20:00

Alle frivillige

Registrering fuld

Konflikthåndtering

Konflikter i det frivillige arbejde kan være personlige eller handle om metoder, ressourcer, værdier eller systemer. Forskellige typer af konflikter kræver forskellige løsninger.

Kom med ...

Type