Netværkshuset Nørrebro

Netværkshuset Nørrebro er for dig, som gerne vil møde nye mennesker i trygge omgivelser – uanset om du er ung eller gammel, har børn eller er alene.

Hos os kan du deltage i hyggelige aktiviteter, gåture og fællesspisning. Du kan også få trænet dit danske sprog eller bare kigge forbi til en kop kaffe. Vi hjælper dig også gerne, hvis du har spørgsmål til breve, ansøgninger eller lignende. Det er gratis at komme i netværkshuset og alle er velkomne.

Bliv frivillig

Som frivillig i Netværkshuset Nørrebro er du med til at skabe et hyggeligt værested med plads til mennesker i alle aldre og med forskellige kulturelle og sociale baggrunde. Sammen med husets brugere og frivillige vil du være med til at forberede og gennemføre forskellige aktiviteter som fællesspisning, værksteder og gåture samt at skabe en tryg og hyggelig atmosfære.

Hvad forventer vi af dig?

Som frivillig i Netværkshuset Nørrebro er du med til at gennemføre aktiviteter og skabe et hyggeligt værested med plads til mennesker i alle aldre og sociale baggrunde. Du skal være åben og have overskud til at lytte. Du skal være fyldt 18 år.

Hvor og hvornår skal du hjælpe?

Netværkshuset har åbent onsdag, fredag og søndag i lige uger i tidsrummet 17-20 samt søndage i ulige uger i tidsrummet 11-14 .

Frivilligteamet møder på vagten 10 minutter før at Netværkshuset åbner, og har ansvaret for, at der er ryddet op, når Netværkshuset lukkes.

BLIV FRIVILLIG NU

Vil du gerne høre mere om Netværkshuset Nørrebros tilbud eller muligheden for at blive frivillig i huset?

Så send en mail til rkh.claus.thestrup@rodekors.dk Du kan også kontakte Røde Kors Hovedstaden på telefon 38 33 64 00.

DET GØR VI OGSÅ

Deltag i et Informationsmøde og hør om alle vores aktiviteter.

Tilmeld dig her