Julefest

Den 24. december klokken 11-15.30 inviterer Røde Kors Hovedstaden til den årlige julefest. Festen er for mennesker, der holder jul alene og familier uden netværk. Festen afholdes i København, hvor der bydes på traditionel julemiddag, underholdning for børn og voksne samt naturligvis sang og dans om juletræet.

Sådan tilmelder du dig

Juletelefonen har åbent for tilmelding mandag, onsdag og fredag klokken 10-14 på nummer 28923282.

Deadline for ansøgning den 2. december, og du får svar på, om du har fået en plads til festen den 7. december.
Julefesten er primært for borgere i hovedstaden. Man kan kun tilmelde sig på egne vegne, på nær enlige med børn.

For at kunne tilmelde dig, har vi brug for følgende oplysninger:

• Navn
  • Alder
  • Køn
  • Telefonnummer
  • Mailadresse
  • Adresse
  • Tilmeldte børn og deres alder
  • Skal du holde juleaften alene, hvis du ikke kommer med til festen?
  • Har du været med tidligere år?
  • Er du gangbesværet og/eller kørestolsbruger?

Bliv frivillig

Hvad forventer vi af dig?

Som frivillig under juletræsfesten skal du hjælpe den 24. december i tidsrummet 9-16. Du kan hjælpe til med serveringen, i køkkenet, som bordvært eller på anden vis være med til at skabe en hyggelig jul for deltagerne. Du vil få tildelt en opgave på forhånd, så du ved, hvad du skal lave på dagen.

BLIV FRIVILLIG NU

Vil du gerne deltage i julefesten eller vide mere om, hvordan du kan hjælpe til med at skabe en hyggelig jul for andre?

Så kontakt Røde Kors Hovedstaden på telefon 38 33 64 00 eller skriv til rkh.julefest@rodekors.dk

DET GØR VI OGSÅ

Deltag i et Informationsmøde og hør om alle vores aktiviteter.

Tilmeld dig her