Familienetværket

Familienetværket er en aktivitet, hvor du og din familie, i fællesskab med andre familier, spiser og hygger sammen. Her kan i møde andre familier og børnene kan få nye legekammerater. I Familienetværket får I nogle timer, hvor I kan slappe af og nyde det hyggelige samvær. Vi har Familienetværk forskellige steder i København.

For at blive en del af Familienetværket skal kan du og din familie kontakte os på mail eller telefon, eller I kan henvende jer til sekretariatet, som noterer og giver jeres kontaktoplysninger til Familienetværket

Det er gratis for alle at være med i Familienetværket.

Frivillig i Familienetværket

Som frivillig støtter du familierne ved at deltage og bidrage til at skabe hyggelige rammer omkring spisningen og samværet i Familienetværket. Du skal have lyst til at indgå i diverse aktiviteter med deltagerne og sørge for, at både børn og forældre får en god oplevelse.

Kontakt Familienetværket

Hvis du har spørgsmål til Familienetværket, kan du kontakte udviklingskonsulent Tina Ingerdahl på 2892 3414 eller sende en mail til familienetvarket.rkh@rodekors.dk

Bliv frivillig nu

Deltag i et infomøde for at få alle de praktiske informationer og for at lære organisationen bedre at kende.

Tilmed dig her