Jobsalonen

I Jobsalonen hjælper vi med jobsøgning. Du kan blandt andet få rådgivning om jobønsker, jobmuligheder og uddannelsestilbud og hjælp til at skrive CV eller jobansøgning. Frivillige hjælper også gerne med at forberede dig til en jobsamtale. Der er computere og printere til fri afbenyttelse. Det kræver ingen tilmelding at få hjælp i Jobsalonen.

MØD JOBSALONEN

Jobsalonen har åbent hver onsdag fra kl. 13.30 til 15.30 og holder til i Netværkshuset Nørrebro, som ligger på Nordre Fasanvej 228, 2200 København N, stuen (indgang gennem porten).

Bliv frivillig

Som frivillig i Jobsalonen er du med til at give ledige selvtillid i deres jobsøgning og hjælpe dem ind på arbejdsmarkedet. Du skal kunne guide og rådgive om, hvordan man skriver ansøgninger og udformer et CV, og du skal kunne fortælle om, hvordan man gebærder sig til en jobsamtale.

BLIV FRIVILLIG NU

Deltag i et infomøde for at få alle de praktiske informationer og for at lære organisationen bedre at kende.

Tilmeld dig her

Vil du vide mere?

Vil du høre mere om Jobsalonens tilbud eller muligheden for at blive frivillig? Så kontakt Røde Kors Hovedstaden på tlf. 38 33 64 00 eller send en mail til hovedstaden@rodekors.dk.