Babynettet

Babynettet er for kommende eller nybagte mødre og fædre, som gerne vil have et netværk at støtte sig til i en tid med store forandringer.

Babynettet mødes på Amager hver mandag og på Nørrebro hver tirsdag. Her kan du møde andre forældre og frivillige til en snak om babyer, familieliv og meget andet. Der er også mulighed for at tage på udflugter sammen - måske en tur på loppemarked for at se på babyudstyr eller en hyggelig dag i parken.

Bliv frivillig

Som frivillig i Babynettet skal du være med til at skabe gode rammer omkring de nye familier og tale med forældrene om stort og småt.

Først og fremmest skal du være nærværende og give forældrene den den støtte, de har behov for. Sammen med resten af frivilligteamet kan du være med til at arrangere små ture ud af huset.

Tilmeld dig her

Bliv frivillig nu

Deltag i et infomøde for at få alle de praktiske informationer og for at lære organisationen bedre at kende.

Tilmeld dig her

Vil du vide mere?

Vil du vide mere om babynettet, så kontakt Babynettet på telefon 28 92 33 65 eller send en mail til rkh.babynet@rodekors.dk

Mødested

Nørrebro: Tirsdage på Nordre Fasanvej 228 fra klokken 10.00 til 13.00.

Amager: Mandage på Holmbladsgade 10, 1.th. fra klokken 10.00 til 13.00.