20 og 28 år i butikken på Gammel Kongevej

I oktober siger vi farvel til to garvede kvinder fra vores genbrugsbutik på Frederiksberg. Jette og Inger har været en del af butikkens liv i mere end 20 år.

Efter henholdsvis 20 og 28 års tro tjeneste har Jette Gravesen og Inger Mandruph valgt at stoppe som leder og frivillig i Røde Kors butikken på Gammel Kongevej 135. De to kvinder sagde farvel til en hyggelig reception med masser af gæster fra deres mange år i butikken.

- Jette og Inger har i mange år været et synonym med god stil, rimelige priser og ikke mindst en flot og stilfuld butik midt på det fine Frederiksberg. Af hjertet tak, fordi I har været så loyale og ikke mindst hårdtarbejdende i alle disse år. I har givet Frederiksbergborgerne mulighed for at bidrage til at hjælpe andre, og jeg ved at butikkens frivillige har følt sig i gode og sikre hænder hos jer, sagde kommerciel konsulent Henrik Johansen til afskedsreceptionen.

Stor tak for jeres kæmpe indsats gennem årene!

Er du sej som Jette og Inger?

Der er altid plads til flere i det store frivillige fællesskab i vores 15 butikker.

Hvis du vil høre mere om muligheden for at blive frivillig, er du meget velkommen til at kontakte os på hovedstaden@rodekors.dk eller 3833 6400.