Netværkshuset Kastruplund

Være, lære og gøre!

Netværkshuset Kastruplund er et mødested i Kastrup for de 20-65-årige, som savner flere relationer. Her er der plads til mennesker med forskellige aldre og baggrunde, som mødes til fælles oplevelser og erfaringsudveksling.

Netværkshuset drives primært af frivillige med stor fokus på brugerinddragelse, og husets aktiviteter tilrettelægges så vidt muligt efter brugernes ønsker. Netværkshuset tilbyder en lang række sociale aktiviteter og arrangementer, såsom madlavning, udflugter, Walk and Talk og ungeklubber.

Huset er også åbent for dem, som blot ønsker en kop kaffe og en uformel snak.

Kastruplundgade 13, baghuset, 2770 Kastrup

Du kan læse mere om Netværkshuset Kastruplund på deres Facebookside, hvor du også kan se det aktuelle ugeprogram.

Nyheder om Netværkshuset Kastruplund:

Netværkshuset Kastruplund er for dig i alderen 20-65 år, som gerne vil møde andre mennesker til fælles oplevelser i trygge omgivelser.

Hos os kan du deltage i hyggelige aktiviteter som madlavning, havearbejde, kreative værksteder, Walk and Talk eller zumba. Du kan også bare kigge forbi til en kop kaffe. Det er gratis at komme i netværkshuset.

Er det noget for dig? Så møde op i vores åbningstid. Du behøver ikke tilmelde dig. Du er også velkommen til at kontakte Simone Paevatalu på mail simone.paevatalu@rodekors.dk eller telefon 28 11 18 60.

Som frivillig i Netværkshuset Kastruplund er du med til at skabe et hyggeligt værested med plads til mennesker med forskellige kulturelle og sociale baggrunde. Sammen med husets brugere og frivillige vil du være med til at forberede og gennemføre forskellige aktiviteter som fællesspisning, værksteder og gåture samt at skabe en tryg og hyggelig atmosfære.

Dine kompetencer

Du skal være åben og have overskud til at lytte. Du behøver ingen særlig uddannelse for at blive frivillig. Det vigtigste er, at du er nærværende og har lyst til at lære nye mennesker at kende

Vil du høre mere om Netværkshuset Kastruplunds tilbud eller om muligheden for at blive frivillig? Så kontakt aktivitetens daglige leder Simone Paevatalu på mail simone.paevatalu@rodekors.dk eller telefon 28 11 18 60. Du kan også kontakte Røde Kors Hovedstaden på telefon 38 33 64 00 eller sende en mail til hovedstaden@rodekors.dk