Babynettet

Babynettet er for sårbare gravide eller nybagte mødre, som mangler et netværk at støtte sig til i en tid med store forandringer. Frivillige ildsjæle tilbyder omsorg og opbakning til sårbare kvinder, som føler at de står alene med det hele.

Babynettet mødes på Nordre Fasanvej 228 om tirsdagen i ulige uger i tidsrummet kl. 10.00 til 13.00.

Her skaber vi plads til et pusterum og til at tale om stort og småt. To gange om måneden er der mulighed for at mødes et andet sted, fx en lille tur til et loppemarked for at se på babytøj og legetøj.

Babynettet mødes næste gang:

• Ingen events

Frivillige sørger for plads til et pusterum og vi taler om stort og småt. To gange om måneden er der mulighed for at mødes et andet sted, fx en lille tur til et loppemarked for at se på babytøj og legetøj.

Babynettet mødes på Nørrebro om tirsdagen i ulige uger på Nordre Fasanvej 228 i tidsrummet kl. 10.00 til 13.00. Frivillige danner rammerne og ro for mor og barn og kan tale med kvinderne om stort og småt.

Dine kompetencer

Du skal være åben og have overskud, lytte og være beredt på at vejlede om praktiske ting, hvis der er behov for det. Først og fremmest skal du være nærværende og give kvinderne den støtte, de ikke oplever andre steder. I fællesskab med brugerne og de andre frivillige, skal du arrangere små ture ud af huset.

Er du interesseret i at blive frivillig i Babynettet? Eller i at høre mere om Babynettets tilbud til brugerne?

Så kontakt Babynettet på telefon 28 92 33 65 eller send en mail til rkh.babynet@rodekors.dk