Terminal 1

Terminal 1 er et netværk for tidligere misbrugere, der ønsker støtte til at komme helt ud af misbruget. Vi tilbyder et rusfrit og uformelt mødested for personer, der har lagt misbruget bag sig, eller arbejder på at etablere et liv uden misbrug.

Vores aktiviteter spænder fra sociale arrangementer til information og rådgivning om et liv uden misbrug. Der er frivillige tilknyttet stedet, som er med til at skabe trygge og hyggelige rammer om vores aktiviteter. Det er uforpligtende at deltage, og det kræver ikke tilmelding.

Bliv frivillig

Hos Terminal 1 kan du være med til at støtte deltagerne i at etablere eller opretholde et liv uden misbrug. Derfor skal du have overskud og tålmodighed til at være der for andre mennesker.

Nogle dage vil der være foredrag eller kursus, og andre dage står den udelukkende på samtale og hygge. Du får cirka en vagt om ugen efter aftale med teamlederen. På dine vagter skal du være med til at købe ind før aktiviteten starter og deltage i madlavningen. Du kan samtidig forvente at blive bedt om vejledning til sund kost, boligforhold og andre relevante områder.

Tilmeld dig her

BLIV FRIVILLIG NU

Deltag i et infomøde for at få alle de praktiske informationer og for at lære organisationen bedre at kende.

Tilmeld dig her

Vil du vide mere?

Vil du høre mere om Terminal 1 eller muligheden for at blive frivillig? Så kontakt Røde Kors Hovedstaden på telefon 38 33 64 00 eller send en mail til hovedstaden@rodekors.dk

Mød Terminal 1

Terminal 1 mødes hver mandag kl. 16 til 21 i Netværkshuset Nørrebro, som ligger på Nordre Fasanvej 228, 2200 København N, stuen (indgang gennem porten). Klik her for at se ugeplan for aktiviteterne i Terminal 1.