Netværkshuset Nørrebro

Være, lære og gøre!

Netværkshuset Nørrebro er et mødested for mænd og kvinder i alle aldre. Det er et aktivt og dynamisk hus for dem, der savner et større netværk, og som har lyst til at dele oplevelser med andre.

Huset drives af frivillige, som sammen med brugerne beslutter, hvilke aktiviteter der skal foregå. Det kan eksempelvis være gåture, madlavning og spil. Netværkshuset er også åbent for dem, som blot ønsker en kop kaffe og en uformel snak.

Nordre Fasanvej 228, stuen (indgang via gitterporten), 2200 København N

Åbningstider

Onsdag kl. 16-21

Fredag kl. 16-21

Lørdag i ulige uger fra kl. 10-17

Søndag i lige uger fra kl.16-20

Søndag i ulige uger fra kl. 11-17

Her finder du en ugeplan for aktiviteterne i Netværkshuset Nørrebro

Facebook: Netværkshuset Nørrebro

Netværkshuset Nørrebro er for dig, som gerne vil møde nye mennesker i trygge omgivelser – uanset om du er ung eller gammel, har børn eller er alene.

Hos os kan du deltage i hyggelige aktiviteter, gåture og fællesspisning. Du kan også få trænet dit danske sprog eller bare kigge forbi til en kop kaffe. Vi hjælper dig også gerne, hvis du har spørgsmål til breve, ansøgninger eller lignende. Det er gratis at komme i netværkshuset.

Lyder det som noget for dig? Så kom forbi os i åbningstiden. Der er ingen tilmelding. Du kan også kontakte os på hovedstaden@rodekors.dk eller ringe til Røde Kors Hovedstaden tlf. 38 33 64 00.

Som frivillig i Netværkshuset Nørrebro er du med til at skabe et hyggeligt værested med plads til mennesker i alle aldre og med forskellige kulturelle og sociale baggrunde. Sammen med husets brugere og frivillige vil du være med til at forberede og gennemføre forskellige aktiviteter som fællesspisning, værksteder og gåture samt at skabe en tryg og hyggelig atmosfære.

Dine kompetencer

Du skal være åben og have overskud til at lytte. Du kan blive spurgt om hjælp til IT, økonomi og ansøgninger, men du behøver ingen særlig uddannelse for at blive frivillig. Det vigtigste er, at du er nærværende og har lyst til at lære nye mennesker at kende

Vil du gerne høre mere om Netværkshuset Nørrebros tilbud, eller muligheden for at blive frivillig i huset?

Så send en mail til hovedstaden@rodekors.dk. Du kan også kontakte Røde Kors Hovedstaden på telefon 38 33 64 00.