Netværkshuset Nørrebro

Netværkshuset Nørrebro er for dig, som gerne vil møde nye mennesker i trygge omgivelser – uanset om du er ung eller gammel, har børn eller er alene.

Hos os kan du deltage i hyggelige aktiviteter, gåture og fællesspisning. Du kan også få trænet dit danske sprog eller bare kigge forbi til en kop kaffe. Vi hjælper dig også gerne, hvis du har spørgsmål til breve, ansøgninger eller lignende. Det er gratis at komme i netværkshuset.

Bliv frivillig

Som frivillig i Netværkshuset Nørrebro er du med til at skabe et hyggeligt værested med plads til mennesker i alle aldre og med forskellige kulturelle og sociale baggrunde. Sammen med husets brugere og frivillige vil du være med til at forberede og gennemføre forskellige aktiviteter som fællesspisning, værksteder og gåture samt at skabe en tryg og hyggelig atmosfære.

Du skal være åben og have overskud til at lytte. Du kan blive spurgt om hjælp til IT, økonomi og ansøgninger, men du behøver ingen særlig uddannelse for at blive frivillig. Det vigtigste er, at du er nærværende og har lyst til at lære nye mennesker at kende.

Kom og vær med!

Netværkshuset Nørrebro ligger på Nordre Fasanvej 228 lige ved Nørrebro Station - indgang via gitterporten.

Åbningstider:
Onsdag 16-21
Fredag 16-21
Lørdage i ulige uger 14-18
Søndag i lige uger 16-20
Søndag i ulige uger 11-15

Se ugeplan for aktiviteterne i Netværkshuset Nørrebro

Vil du vide mere?

Vil du gerne høre mere om Netværkshuset Nørrebros tilbud eller muligheden for at blive frivillig i huset?

Så send en mail til hovedstaden@rodekors.dk. Du kan også kontakte Røde Kors Hovedstaden på telefon 38 33 64 00.