Møbelhjælp til udsatte borgere

Giv en stol!

Det er en stor dag, når udsatte borgere flytter i egen bolig, men glæden bliver endnu større, hvis der er møbler i den. Desværre har hjemløse, eller borgere der flytter fra behandlingshjem eller krisecenter, ofte ikke ressourcer til at købe møbler, og derfor bliver de taknemmelige for andres brugte sofa, seng, bord, stol, lampe og andet.

Møbelhjælp til udsatte borgere henter brugte møbler, kører dem på lager, og bringer dem til de nye ejermænd.

Så hvis du har fået nye møbler, og vil af med de gamle uden besvær, kan du kontakte Møbelhjælp til udsatte borgere, og de klarer resten.

Vil du vide mere?

Er du interesseret i at blive frivillig i Møbelhjælp til udsatte borgere? Eller vil du høre mere som bruger?

Så kontakt udviklingskonsulent Peter Worm på telefon 22 65 08 46 eller send en mail til pw@rodekors.dk.

Du kan også kontakte Røde Kors Hovedstaden på tlf. 38 33 64 00 eller send en mail til hovedstaden@rodekors.dk.