Frokostpausen

Frokostpausen er et fællesskab, hvor ældre over 65 år nyder en let frokost sammen og har mulighed for at dele oplevelser og livshistorier. Hvis man har svært ved at komme frem, kan det eventuelt arrangeres, at man kan blive hentet ved sin bolig. Der er en mindre brugerbetaling forbundet ved at deltage i Frokostpausen.

Bliv frivillig

Som frivillig i Frokostpausen er det din opgave at facilitere fællesskabet, åbne op for deltagernes muligheder for at dele oplevelser, samt sørge for en god og rummelig stemning, hvor der er plads til alle. Det er dig der, i samarbejde med andre frivillige, sørger for det praktiske.

Du har samtidig mulighed for at være med til at udvikle indholdet af Frokostpausen sammen med andre frivillige og deltagerne. Det kan blandt andet være besøg af fortællere, oplægsholdere eller andre spændende indslag med relevans for deltagerne.

Kontakt

Vil du deltage i Frokostpausen eller høre mere om muligheden for at blive frivillig? Så kontakt Røde Kors Hovedstaden på telefon 38 33 64 00 eller send en mail til rkh.seniorkoordination@rodekors.dk

Mød Frokostpausen

Frokostpausen foregår hver onsdag fra 10.00-13.00 på Nordre Fasanvej 228 st. 2200 København N.