Frokostpausen

Frokostpausen er et fællesskab, hvor ældre over 65 år får mulighed for at dele oplevelser samt livshistorier og nyde en let frokost. Det foregår hver onsdag fra 10.00-13.00 på Nordre Fasanvej 228 st.

Frokostpausen er et tilbud, hvor du kan snakke med andre ældre om stort og småt i livet. Vi spiser sammen, og der er plads til at dele oplevelser, erindringer og livshistorier. Det kan eventuelt arrangeres, at vi kan hente dig ved din bolig. Der er en mindre brugerbetaling forbundet ved at deltage i Frokostpausen. Hvis du gerne vil være del af Frokostpausen, så kontakt Røde Kors Hovedstaden på telefon 38 33 64 00 eller send en mail til rkh.seniorkoordination@rodekors.dk.

Som frivillig er det din opgave at facilitere fællesskabet, åbne op for deltagernes muligheder for at dele oplevelser, samt sørge for en god og rummelig stemning, hvor der er plads til alle.

Du har samtidig mulighed for at være med til at udvikle indholdet af Frokostpausen sammen med andre frivillige og deltagerne. Dette kan blandt andet være besøg af fortællere, oplægsholdere eller andre spændende indslag med relevans for deltagerne.

Derudover er det dig der, i samarbejde med andre frivillige, sørger for alt det praktiske i forbindelse med arrangementet.

Hvis du vil høre mere om Frokostpausen eller muligheden for at blive frivillig, så kontakt Røde Kors Hovedstaden på telefon 38 33 64 00 eller send en mail til rkh.seniorkoordination@rodekors.dk