Sekretariatsfrivillige

Sekretariatsfrivilllige

Administration og meget mere!

Sekretariatet i Røde Kors Hovedstaden består af nogle fastansatte konsulenter og en lang række frivillige, som løser administrative såvel som praktiske opgaver på vores kontor på Nordre Fasanvej. Opgaverne spænder fra at besvare henvendelser i receptionen til administrative opgaver forbundet med vores mange aktiviteter for socialt udsatte i hovedstaden.

For frivillige

Som frivillig på sekretariatet kan du være med til at understøtte husets mange aktiviteter gennem administrative eller praktiske opgaver på kontoret. Samtidig er arbejdet i administrationen en god mulighed for at lære organisationen og dens ansatte at kende.
Hvis du har interesse for administration, er der garanteret en opgave, som venter på at blive løst af dig.

Kompetencer

Hvad du skal kunne for at blive frivillig i sekretariatet, afhænger af din opgave. Det kan være relevant at være en god formidler, har en god telefonstemme eller måske teknisk snilde. Men det kan også være, at du er god til det praktiske og kan tage fat, når der er forefaldende opgaver.

Kunne du tænke dig at blive frivillig? Så kontakt os på hovedstaden@rodekors.dk.